پست بین المللی

پست بین المللی

پست بین الملل سرویسی است که امکان ارسال کالا و اسناد را به کشورهای دیگر در مقابل پرداخت هزینه توسط فرستنده فراهم می‌کند. سرعت بالا، امنیت ارسال کالا، کمترین تاخیر در ارسال از ویژگی‌های مهم خدمات پست بین المللی است که به همین دلیل انتخاب اول بازرگانان و تجار برای ارسال نمونه کالا یا محصولات کوچک و اسناد می‌باشد. خدمات پست بین‌المللی از طریق برخی از شرکت‌های خصوصی و پست بین المللی ایران فراهم شده است.

پست بین المللی چیست؟

پست بین الملل سرویسی است که امکان ارسال کالا و محصولات را به کشورهای دیگر در مقابل پرداخت هزینه توسط فرستنده فراهم می‌کند. سرعت بالا، امنیت ارسال کالا، کمترین تاخیر در ارسال از ویژگی‌های مهم خدمات پست بین المللی است که به همین دلیل انتخاب اول بازرگانان و تجار برای ارسال محصولات می‌باشد. خدمات پست بین‌المللی از طریق برخی از شرکت‌های خصوصی و پست بین المللی جمهوری اسلامی ایران فراهم شده است.

خدمات پست بین الملل

درخواست استعلام

جهت مشاوره رایگان در روند فعالیت خود از طریق فرم زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مزایا پست بین الملل

استفاده از پست بین الملل مزایای بسیاری دارد که در ادامه به آنها اشاره شده است:

سرعت ارسال

یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای انتقال کالا به کشورهای دیگر، استفاده از پست بین الملل است که از طریق این روش مرسوله شما در کمترین زمان ممکن به مقصد می‌رسد.

امنیت بالا

پست بین الملل یک روش ایمن برای ارسال کالا به کشورهای دیگر است که از روش‌های مختلف برای حفاظت از محصولات در طول مسیر استفاده می‌شود.

تنوع خدمات

شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پست بین الملل، در زمینه خدمات مختلف تنوع دارند که با توجه به نیاز خود می‌توانید انتخاب کنید.

ارسال به نقاط مختلف

با استفاده از پست بین الملل می‌توانید محصولات خود را به نقاط مختلف کشورهای دیگر در کمترین زمان ممکن ارسال کنید.

پشتیبانی

شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پست بین الملل به شما در این زمینه کمک کرده تا در صورت مشکل به سرعت برطرف شود.

انواع روش های پست بین الملل

روش‌های مختلفی برای پست خارجی وجود دارد که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. انتخاب سرویس ارسال محصولات به نوع کالا، کشور مقصد، تعداد کالا و سرعت مورد نیاز برای ارسال بستگی دارد. در ادامه به انواع روش های ارسال مرسوله به خارج از کشور اشاره شده است:

درب به درب
Door To Door

یکی از بهترین روش های پست کالا به خارج از کشور، استفاده از روش درب به درب DTD است که دقیقا محصول از درب منزل یا محل کار فرستنده دریافت شده و به درب منزل یا محل کار گیرنده تحویل داده می‌شود. به دلیل امنیت بالا و سرعت مطلوب در این روش بسیاری از افراد، کالاهای خود را از این روش ارسال می‌کنند. به دلیل درب به درب بودن این روش، هزینه ارسال آن نسبت به دیگر روش‌ها بالاتر است.

فرودگاه به درب
Airport To Door

برای ارسال مرسولات به خارج از کشور می‌توان از روش فرودگاه به درب ATD استفاده کرد. در این روش کالا ابتدا در فرودگاه فرستنده دریافت شده و سپس به درب منزل گیرنده تحویل داده می‌شود. این روش نسبت به روش درب به درب هزینه کمتری دارد.

درب به فرودگاه
Door To Airport

روش ارسال مرسولات پستی DTA، دقیقا برعکس روش ATD است که در این روش کالا از محل فرستنده دریافت و به فرودگاه محل گیرنده ارسال می‌گردد. این روش بیشتر برای افرادی که اطلاع دقیقی از آدرس گیرنده با جزئیات ندارند، مناسب است.

فرودگاه به فرودگاه
Airport To Airport

در این روش کالا در محل فرودگاه فرستنده دریافت و به فرودگاه محل گیرنده ارسال می‌گردد. و انجام تشریفات گمرکی مقصد بر عهده گیرنده می باشد.

بهترین روش ارسال پست بین المللی

انتخاب بهترین روش ارسال پست بین المللی

از عوامل موثر در انتخاب بهترین روش ارسال کالا به خارج از کشور می‌توان به کشور مقصد، نوع کالا، سرعت مورد نظر برای ارسال و بودجه اشاره کرد.

  • کشور مقصد
  • سرعت ارسال
  • نوع کالا
  • بودجه

مراحل ارسال مرسوله پستی بین المللی

برای ارسال محصولات به خارج از کشور باید به قوانین و مقررات مقصد توجه کنید که اگر محصول شما جز کالاهای ممنوعه باشد قطعا با مشکل مواجه خواهید شد. در ادامه به مراحل ارسال کالا با پست بین المللی اشاره شده است:

1- اندازه گیری ابعاد کالاها

در این مرحله باید ابعاد کالاهای خود را با دقت اندازه بگیرید، زیرا اطلاع از ابعاد بسته در قیمت‌دهی و ارائه خدمات مهم است.

2- وزن بسته ارسالی

وزن بسته ارسالی در قیمت‌گذاری ارسال بین المللی مهم است که باید از وزن دقیق اطلاع داشته باشید.

3- تکمیل فرم گمرکی

در صورت نیاز باید نسبت به تکمیل فرم گمرکی اقدام کنید، زیرا برای ارسال برخی از کالا تکمیل شدن این فرم نیاز است.

4- بسته بندی مناسب

در این مرحله باید بسته‌بندی مناسبی برای کالای خود در نظر بگیرید تا از احتمال ایجاد آسیب به کالا جلوگیری شود.

5- قبل از ارسال

قبل ارسال کالا باید مشخصات گیرنده و آدرس را به طور دقیق درج کنید.

مدت زمان ارسال پست بین المللی

مدت زمان ارسال کالا با پست بین‌المللی به انتخاب روش ارسال کالا و قوانین کشور مقصد بستگی دارد که معمولا باید برای رسیدن کالا به مقصد بازه زمانی حداقل 7 روز کاری را در نظر بگیرید. همچنین در این فاصله زمانی، افراد فرستنده و گیرنده می‌توانند با رهگیری پست بین المللی از موقعیت کالای خود اطلاع پیدا کنند.

هزینه پست بین المللی

هزینه ارسال کالا به خارج از کشور برای محصولات مختلف متفاوت است و نمی‌توان عدد دقیقی را برای آن بیان کرد. بنابراین اگر می‌خواهید با هزینه دقیق هزینه پست بین المللی آشنا شوید باید با کارشناسان بازرگانی فرتاک تجارت ارتباط برقرار کنید:

از عوامل موثر بر قیمت پست بین المللی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هزینه پست بین المللی
  • نوع کالا
  • وزن کالا
  • ابعاد بسته بندی کالا
  • هزینه گمرکی
  • فاصله مبدا و مقصد
  • روش حمل و نقل
  • نرخ ارز
  • هزینه بیمه

پست مرسولات خود را به بازرگانی فرتاک تجارت بسپارید

در این بخش به طور کامل با پست بین المللی آشنا شدید که یکی از بهترین روش‌ها برای ارسال کالا از یک نقطه به کشور دیگر است و در سریع‌ترین زمان ممکن جابجایی کالا می‌تواند صورت بگیرد. شما می‌توانید برای سرعت در ارسال کالا و انتخاب بهترین روش، از کارشناسان شرکت بازرگانی فرتاک تجارت راهنمایی بگیرید.

سوالات متداول

با توجه به نوع کالا و مسافت بین کشور مبدا و مقصد، بهترین روش پست بین المللی برای ارسال کالا متفاوت است که می‌توانید از مشاورین بازرگانی فرتاک تجارت راهنمایی بگیرید.

به عدد حاصل از ضرب طول و عرض و ارتفاع بسته بندی نهایی کالا (به سانتی متر) تقسیم بر عدد ۵۰۰۰ (در حمل و نقل درب به درب) یا عدد ۶۰۰۰ (در حمل و نقل فرودگاه به فروگاه) وزن حجمی کالا گفته می شود.

برای استفاده از سرویس پست بین المللی و ارسال کالا به کشور دیگر می‌توانید با شماره 09127509347 تماس حاصل کنید.